2012. január 8., vasárnap

Karácsonyi torták

Egy kicsit elmaradtam a karácsonyi dolgokkal, de lelkesen vetem bele magam egy kis bemutatásba.
Minden évben karácsonyra minimum 2 tortát csinálunk anyuval és mivel idén anya borhabos tortát hozott össze így nekem valami alkoholmentes finomsággal kellett előrukkolnom, végül egy túrós fahéjas töltelék mellett döntöttem. Úgy sejtem nem vagyunk egyedül azzal, hogy egy egész napot rászántunk a sütögetésre és tortadíszítgetésre, de minden további nélkül megérte, hisz minden jó ízűen és gyönyörködve fogyasztottak el a vendégek. Egy kis hátulütő azért van, mert anyával, most vagy fél évig nem akarunk fondant-ot látni.

Anya egy magyal leveles díszítést készített:
Borhabos torta

Én eredetileg kék bevonatot akartam hópelyhekkel a vége viszont ez a zöldes hátterű rénszarvas sziluett lett:
Túrós-fahéjas torta


Dóri unokatesóm pingvin mániáját figyelembe véve, gyártottam neki egy fondant pingvin, ami kicsit színkód hibásra sikeredett, de személyes tapasztalata alapján állíthatom, ne próbáljátok alapszínekből kikeverni a szürkét vagy feketét. Minden esetre nagyon örült Dóri a pingvinnek így megnyugodhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése