2012. február 28., kedd

Szalagavatóra

Nos a szalagavatóm sem most volt, meg van az már 2 éve is, de azóta is imádom ezt a szettet. Eleve a kedvenc színpárosításom a piros és fekete, így a szalagavatói ruhám se lehetett más. Szerettem volna egy kicsit lolita stílusúra is fogni, ami szerintem sikerült is. Igazság szerint ez volt az első olyan alkalom, mikor jobban kiöltözhettem, akár egy hercegnő (egy sötét hercegnő). Bármennyire is tagadják sokan, szerintem minden lány legalább egyszer hercegnőnek szeretné érezni magát, szép ruhába bújni és élvezni azt. Én egyébként is szeretem a szép ruhákat, csak sajnos az alakom nem teszi lehetővé, hogy hordjam és jól is érezzem magam bennük. A szalagavatói ruhámat imádtam/imádom, ahogy a hozzá készült ékszereket is, amit anya csinált. S bár utáltam, hogy kilátszik a karom és néha elégé kötözött sonkának éreztem magam, nagyon is boldog voltam és hercegnőnek éreztem magam.

A ruhám ami ihlette ( Kéretik eltekinteni a testsúlyomtól és igen tudom kicsi kép és a fél ruha nem látszik, de ez az egyetlen kép amit látszódok is a szalagavatón ) :


Az ékszerek : 


-Melinda-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése