2011. december 11., vasárnap

Asztal és ajtódísz

Nos igen ezzel a poszttal enyhén le vagyok maradva, mivel a saját blogomban már megemlítettem még a múlthéten, de anya alkotását még csak nem rég fotóztam le.
Most már jó pár éve annak, hogy saját kezűleg csináljuk az adventi koszorúkat, sőt pár éve magamnak is külön csináltam, igaz ez idén elmaradt, azonban helyette csináltam ajtódíszt. Idén elég puritánra vettük a dolgot, de valahogy nem éreztem úgy, hogy több kell akár a koszorúra akár az ajtódíszre.
Nem tudom a fentiekből mennyire derült ki, de igen az ajtódísz és az adventi koszorút én csináltam,  és hogy akkor még is, hogyan került ide, nos mert rám lett szólva, hogy ne csak az én blogomra pakolgassam ki X3
Természetesen anya is alkotott, mégpedig mamának egy kis asztali díszt.


Ajtódísz


Adventi koszorú


Asztaldísz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése